"Supremes" olarak bilinen kadim dostlar Odette, Clarice ve Barbara Jean onlarca yıl hayatın fırtınalarına birlikte göğüs gererek kopmaz bir bağ kurmuşlardır. Şimdi ise farklı şekillerde kalp kırıklıkları yaşayan bu üçlü en zorlu günlerini geçirirken dostlukları da sınava tabi tutuluyor.