İyi Olan Kazansın
Bu aksiyon dolu komedide, iki dedektif FDR (Chris Pine) ve Tuck (Tom Hardy) aynı kadına (Reese Witherspoon) aşık olunca yakın arkadaşlıkları sıkı bir sınavdan geçer.