Greenlerin Büyükşehir Maceraları: Shortsmas
Mutlu Noeller! The Greens yılbaşı film üçlemesini SHORTSMAS ile tamamlıyor! Bill ve Remy dev bir Noel ışık gösterisi üzerinde çalışırken, Cricket ve Tilly Big City Greens, The Ghost and Molly McGee, ZOMBIES ve çok daha fazlasından en sevdikleri kısa tatil filmlerinden bazılarını paylaşıyor!