Greenlerin Büyükşehir Maceraları (Kısalar)
Cricket ile sokak yarışına, Tilly ile çay partisine ve son çörek için verilen destansı bir aile savaşına tanık olmak için Büyükşehir'e gidelim. Greenlerle birlikteyken, çılgın bir yolculuğa çıkacaksınız!