Tron
Zeki video oyunu yapımcısı (Jeff Bridges) eski işvereninin ana bilgisayarını hackleyince, şaşırtıcı bir dijital dünyanın içine ışınlanır ve tasarladığı oyunun bir parçası haline gelir. Herkesin keyifle izleyeceği destansı bir macera!