Turner & Hooch
Düzen takıntılı bir detektif olan Scott Turner (Tom Hanks), Hooch adında salyalı, pasaklı bir sokak köpeği ile birlikte çalışmak zorunda kalınca, düzenli dünyasının mahvolduğunu keşfeder. Tam olarak insanın en iyi arkadaşı olmayan Hooch, Scott'ın hayatını altüst eder, evini, kariyerini ve yeni tomurcuklanan aşkını harabeye çevirir. Bu, uyumsuz ikili arasında sizi kahkahalara boğacak, bitmek bilmeyen bir irade testidir.
Düzen takıntılı bir detektif olan Scott Turner (Tom Hanks), Hooch adında salyalı, pasaklı bir sokak köpeği ile birlikte çalışmak zorunda kalınca, düzenli dünyasının mahvolduğunu keşfeder. Tam olarak insanın en iyi arkadaşı olmayan Hooch, Scott'ın hayatını altüst eder, evini, kariyerini ve yeni tomurcuklanan aşkını harabeye çevirir. Alışılmadık bir mizah ve gerilim karışımıyla dolu, uyumsuz ikili arasındaki bu gülünç, aralıksız irade testi, şimdiye kadar gördüğünüz en alışılmadık arkadaşlığa yol açar.