Dashing Through the Snow
Eddie Garrick, Noel mucizesine olan inancını kaybetmiş, iyi kalpli bir adamdır. Noel arifesinde dokuz yaşındaki kızı Charlotte ile vakit geçirirken Nick adında kırmızı elbiseli gizemli bir adamla arkadaş olur.
Atlanta'lı bir sosyal hizmet görevlisinin kızıyla birlikte Noel Arifesi yolculuğunu anlatan, onun Noel sezonunun neşesini ve büyüsünü hatırlamasına yardımcı olan komik ve dokunaklı bir hikaye.
Eddie Garrick, travmatik bir çocukluk deneyimi nedeniyle Noel'e sırtını dönmüş iyi kalpli bir adamdır. Sosyal hizmet uzmanı olan eşi Allison'ın isteği üzerine, dokuz yaşındaki kızları Charlotte'u Noel arifesinde kendisiyle birlikte çalışmaya götürür ve orada Nick adında kırmızı elbiseli gizemli bir adamla tanışırlar. Eddie, adamın hayal gördüğünü ve profesyonel yardıma ihtiyacı olduğunu düşünür, ancak yerel bir politikacının öfkesini uyandırdığında, kendisini ve Charlotte'u Noel'e olan inancını geri getirebilecek büyülü bir maceraya sürüklenir.