The Santa Clauses
Sevilen seri geri dönüyor! Scott Calvin, yirmi sekiz yıl sonra Kuzey Kutbu'nun ve Noel'in lideri Noel Baba olarak yeniden hüküm sürüyor. Yanında ailesi - Carol, Sandra ve Cal - ve dizginleri elinde tutan elfleriyle Scott Calvin, yeni bir nesil için Noel ruhunu canlı tutmak için değişen bir dünyayla mücadele ediyor.
Scott, Cal'ı bir sonraki Noel Baba yapr ve Noel'i bir aile şirketine dönüştürmeye çalışır.
Magnus Antas, Kuzey Kutbu'na karşı kurduğu komploya bir başka Efsanevi Figürü de dâhil eder.