Uyandıran Korna
Donald ile sincaplar Chip ve Dale, bu sefer bir karavan ile tatile çıkan Donald ile karşılaştıklarında yine birbirinin peşindedir. Yüzmeye gittiğinde sıçrama tahtasını oynatarak onu kandırırlar ve sonunda arabasına zarar verirler.