Yalnız bir metro çalışanı, yakışıklı bir yabancıya aşık olur. Ama soyguna uğrayıp komaya girdikten sonra adamın hayatını kurtardığında, sıra dışı ailesi onu nişanlısı zanneder.
Yalnız bir metro çalışanı olan Lucy, sadece uzaktan gördüğü muhteşem bir adama deli gibi aşık olur. Hayatını kurtardıktan sonra, adam hastanede bilinçsiz yatarken onun nişanlısı zannedilir. Birden Lucy kendini adamın ailesinin sıcak kollarında bulur... ve kardeşi Jack'e aşık olur.