Yellowstone Parkı Yavruları
YELLOWSTONE PARKI YAVRULARI filminde açlık ve merak, Yellowstone Milli Park’taki iki küçük yavru Tuffy ve Tubby’nin yollara düşmesine sebep oluyor. Annelerinden ayrı kalan yavrular, tatilcilere ve kampçılara bulaştıklarında başlarına harika sonuçlar doğuran musibetler geliyor.