Yeni Nesil: Kızıl'ın Yükselişi
Kupa Kraliçesi Auradon'da bir darbe başlattıktan sonra, asi kızı Kızıl ve Külkedisi'nin mükemmeliyetçi kızı Chloe güçlerini birleştirir ve Kızıl'ın annesini kötü yola sokan travmatik olayı geri almaya çalışmak için zamanda geriye giderler.
Şimdi Auradon Hazırlık Okulu'nun Müdürü olan eski Kötü Çocuk Uma, bir başka KÇ'yi okula davet eder: Harikalar Diyarı'nın zalim Kalpler Kraliçesi'nin asi kızı Kızıl'ı. Kupa Kraliçesi uzun zamandır Auradon'a, özellikle de Külkedisi'ne karşı kin beslemektedir ve kızını okula bıraktığında intikam alma fırsatı yakalar. Kupa Kraliçesi Auradon'a karşı bir darbe başlattığında Kızıl, Külkedisi'nin mükemmeliyetçi kızı Chloe ile birlikte zamanda geri giderek genç Kupa Kraliçesi'ni kötü yola iten travmatik olayı geri almaya çalışmak zorunda kalır.