Dayan Zoey
Annesi yeniden evlenince Zoey, kendini gürültülü üvey babası ve kontrolden çıkmış üç üvey kardeşiyle dağınık, kaotik bir evde yaşarken bulur. Akıllı telefonuyla geçirdiği acayip bir kazanın ardından Zoey, hayatındaki erkekleri kontrol edebilecek sihirli bir uygulaması olduğunu keşfeder. Dünyasına yeniden düzen getirme şansıyla heyecanlanan Zoey, hayatındaki erkeklere daha iyi davranmalarını emretmeye başlar; ancak çok geçmeden, erkeklerin erkek gibi davranmasına izin vermeyince yepyeni bir karmaşık durumun ortaya çıkacağını öğrenir.