Dirty Sexy Money
Nick George’un babası, zengin Darling ailesinin avukatıyken Nick ise yoksullar için avukatlık hizmeti vermiştir. Babasının ölümünden sonra Nick’e babasının işi ve yüklü bir maaş teklif edilir ama bu, bir kez yakalanacak bir fırsat mıdır, yoksa müebbet hapis cezası mı?
Nick, New York’un varlıklı ailelerinden Darling ailesinin danışmanı olan babası için hep işinden sonra gelirdi. Babasının ölümünden sonra ailenin reisi Tripp, Nick’e babasının aile avukatlığı işini ve Darlinglerin sırlarının koruyuculuğu görevini teklif eder. Nick bunun hayatta bir kez yakalanacak bir fırsat mı, yoksa müebbet hapis cezası mı olduğunu düşünür. Nick; güçlü ve ikna edici Tripp, güzel eşi Letitia ve onların yetişkin, sorunlu beş çocuğuyla ilgilenmek zorundadır. New York Başsavcısı olan Patrick’in asla kaybolmayan bir sırrı vardır ve bu sır, senatörlük şansını tehlikeye atmaktadır. Üç kez evlenmiş olan sosyete mensubu Karen, ilk cinsel ilişkisini Nick ile yaşamıştır. Brian, Nick’ten hep nefret etmiş bir rahiptir. Şımarığın teki olan Juliet, bir oyuncu olarak ciddiye alınmak istemektedir ve sık sık akşamdan kalma olan ikiz kardeşi Jeremy, ailenin hayal kırıklığı olmaktan korkmaktadır. Darlinglerin sahip olduğu milyarlar, onları büyük bir aile haline getirmiştir ve onları yıkan yine aynı zenginlik olabilir.