Alaska'nın Ölümcül Avcıları
En büyük eyaletimiz, Amerika'nın bazı en ölümcül katil hayvanlarını barındırır. Kış mevsiminde, akarsu yataklarında ve geniş açık alanlarda etoburlar ortaya çıkar.
En büyük eyaletimiz, Amerika'nın bazı en ölümcül katik hayvanlarını barındırır. Kış mevsiminde Alaska'nın su yollarında ve geniş açık alanlarında sonsuz gün ışığından yararlanmak için etoburlar ortaya çıkar. Açık okyanus boyunca uzanan kıyılar katil balinalar, büyük beyaz köpek balıkları ve morslar gibi büyük avcılar için bir yol oluşturur. Ayılar kıyı hattı ve su yolları boyunca okyanusun getirdiği vahşi ölümlerden yararlanır. İç kısımlarda ise kurtlar acımasız bir kararlılıkla avlarını kovalarlar. Alaska'nın en ölümcül avcıları, Amerika'nın son vahşi sınırlarından birinde gelişir.