Alaska'nın Kahramanları
Alaskalı kahramanlar, Amerika'nın son cephesindeki vahşi hayvanları kurtarıyor, iyileştiriyor, araştırıyor ve tanıtıyor. Üç ünlü doğal hayatı koruma merkezini temsil eden bu hayvan severler, Alaska'nın yaban hayatını koruyarak gezegenimizin en zorlu yerlerinden birinde karada, denizde ve havada çalışıyor.