Alaska'nın Bozayıları
Alaska’s Grizzly Gauntlet'te hayatta kalma uzmanı Les Stroud, Alaska'nın en zorlu vahşi doğasını keşfediyor ve Amerika sınırında hayatta kalmanın sırlarını açığa çıkarıyor.
Alaska’s Grizzly Gauntlet'te hayatta kalma uzmanı Les Stroud, Alaska'nın en zorlu vahşi doğasını keşfediyor ve Amerika sınırında hayatta kalmanın sırlarını açığa çıkarıyor. Kodiak ayısı, ren geyiği, kara ayı, sığın ve kutup ayısı 1.000.000 kilometre karelik rüzgarlı tundrayı, Arktik buzulu, büyük ovaları ve dev sıradağları evleri bilmektedir.