Antoni Porowski ile Köklerin İzinde
İtalya, Almanya ve İngiltere'den Senegal, Güney Kore ve Bomeo'ya. Antoni, ünlüleri aile ve mutfak köklerini araştırmaları için muhteşem maceralara çıkarıyor.