Atlanta
Atlanta, Princeton'dan ayrıldıktan sonra memleketi Atlanta, Georgia'ya (The Peach State) dönen bir yalnız olan Earnest "Earn" Marks (Glover) karakterini konu alır. Earn Atlanta’ya vardığında, kuzeni Alfred'in şehrin en yeni rap sanatçısı olduğunu keşfeder. Dizi kuzenleri sanat, ticaret, başarı ve ırk konusundaki karşıt görüşlerinin arayışlarını her şeyi kolaylaştıracağı Atlanta rap sahnesinde takip eder. Earn son derece akıllı, gözlemci ve kaybolmuş durumdadır. Hayal kırıklığına uğramış bir milenyumlu olarak, amacını veya "markasını" bulmak için mücadele eder ve hayat oyununu asla kazanamayacak olduğunu hisseder. Alfred'in bir gecede YouTube’da kazandığı popülerliğinin her ikisi için de hayatlarını değiştirecek bir fırsat haline gelme potansiyeline sahip olduğunun farkındadır. Tabii eğer kuzeninin "önce hareket et, sonra düşün" tavrını törpüleyebilir ve onun uyuşturucu bağımlısı, muhtemelen psişik (ama kesinlikle tuhaf) yardımcısı Darius’un tavrına alışabilirse. Earn Alfred'in menajeri olur ve sonunda uğraşmaya değecek bir şey bulur.