Ayı Winnie’nin Yeni Maceraları
Ayı Winnie'nin Yeni Maceraları’nda, Christopher Robin’in yatak odasının kapısı, yüksek macera harikası ve kaprisli zamansız bir yer olan Yüz Dönüm Ormanı’na açılır. Christopher Robin’in dünyasında yaşayan karakterlerin kadrosu Tigger, Piglet, Eeyore, Gopher, Baykuş, Kanga ve Roo Winnie the Pooh’un canlı ve yorulmak bilmeyen hayal gücünün eseridir. Vahşi kaçışları, Christopher Robin’in altı yaşındaki coşkulu ruhunun aynadaki yansımasıdır. Seri, bir çocuğun en iyi arkadaşı Pooh adlı bir ayıya duyduğu sevgiyle kesintisiz aksiyonu birleştirir.