black-ish
"Black-ish", Johnson ailesinin gözünden güncel olaylara ışık tutan komik hikayelerle bir adamın ailesi için kültürel bir kimlik duygusu oluşturma kararlılığına eğlenceli ama cesur bir bakış sunar.