Black Rock Shooter Dawn Fall
Yıl 2062. Artemis adlı yapay zeka insanlığa karşı savaş açınca, iş gücü otomasyon projesi başarısız olmuş ve dünya harabeye dönmüştür. İmparatoriçe, bir araştırma laboratuvarında uyanır. Hayatta kalan üç muhafızdan biri olarak, Artemis inşasını tamamlamadan önce Yörünge Asansörünü yok etmek zorundadır. Başarısız olursa bir makine ordusu dünyayı ele geçirecektir.