Charlie & Şekiller
Charlie ile farklı şekilleri keşfedin. Charlie şekil arkadaşlarıyla oynamayı ve onların şekil özelliklerini kullanarak yeni nesneler oluşturup farklı görevleri çözmelerine yardım etmeyi sever.