Dinozorlar
60 milyon yılın en komik ailesi Sinclairler ile tanışın! BÜYÜK bir fark hariç sıradan bir aile. Milattan önce altmış milyon üç yılında iyi bir hayat yaşayan dinozorlar. Baba Earl, karısı Fran, çocuklar Robbie, Charlene ve Bebek ve alıngan Büyükanne Ethyl, komik bir dinozor esintisi getiriyor.