Raven'ın Evi
Yakın arkadaşlar Raven ve Chelsea yeniden bir araya gelir ve Raven'in 11 yaşındaki ikizleri Booker ve Nia ile Chelsea'nin 9 yaşındaki oğlu Levi'yı beraber büyütür.
Yakın arkadaşlar Raven ve Chelsea yeniden bir araya gelir ve üç çocuklarını aynı çatı altında beraber büyütür! Raven'in 11 yaşındaki ikizleri Booker ve Nia ile Chelsea'nin 9 yaşındaki oğlu Levi, ikizlerin yakın arkadaşı ve komşuları Tess'in de dahil olduğu kaotik ama eğlenceli bir yaşam sürer. Raven hala geleceği görmektedir ancak ailede bunu yapabilen tek kişi o değildir; Booker da aynı kabiliyete sahiptir. Gelecek her zaman net değildir ancak durum her ne olursa olsun kocaman mutlu bir aile olarak her şeyin üstesinden gelirler.