Lizzie McGuire
Lizzie McGuire'ın harika arkadaşları, harika bir ailesi ve hatta harika düşmanları var. Animasyon öteki benliği sayesinde gerçekten ne düşündüğünü öğrenmek için kafasının içine girin. Ortaokulda hayatta kalmaya çalışan Lizzie ve en iyi arkadaşları Gordo ve Miranda'ya katılın.
Lizzie McGuire'ın harika arkadaşları, harika bir ailesi ve hatta harika düşmanları var. Eğlenceli animasyon öteki benliği sayesinde Lizzie'nin gerçekten ne düşündüğünü öğrenmek için kafasının içine girin. Lizzie ile en iyi arkadaşları Gordo ve Miranda'nın ortaokulda onurlarını kaybetmeden hayatta kalmaya çalışmalarını ve evde Lizzie'nin küçük kardeşi Matt'ın ona sürekli eziyet etmesini izleyin. Sevimli, ancak bazen her şeyden habersiz olan ebeveynleri, Lizzie'nin planları ters gittiğinde ya da konuşacak birine ihtiyacı olduğunda, ona yardım etmeye hazırdır.