Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian
Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian, dizinin perde arkasını gözler önüne seren bir belgesel. Oyuncularla ve ekiple yapılan röportajlar ve kamera arkası görüntüleri ile her bölümde dizinin farklı yönleri inceleniyor.