Gökyüzünden Avrupa
Gökyüzünden Avrupa, Avrupa'nın kültürel ve coğrafi sembollerini hiç görmediğiniz şekilde göstermek için Almanya, İtalya, Hollanda, Polonya, İspanya ve İngiltere'ye havadan bakıyor. Geleneğin, mühendisliğin ve doğa harikalarının kıtayı nasıl şekillendirdiğini, bu bölgelerin ve geleneklerini yaşatan insanların bir portresini gözler önüne seriyoruz.