Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.
Hulk, ona aile de olan gülünç derecede işlevsiz takım arkadaşları Yok Edici Ajanlar'la birlikte başka hiçbir kahramanın üstesinden gelemeyeceği kadar büyük tehditlerle mücadele eder.
Hulk, ona beklenmedik şekilde aile de olan, gülünç derecede işlevsiz takım arkadaşları ile birlikte başka hiçbir kahramanın üstesinden gelemeyeceği kadar büyük tehditlerle mücadele eder. Engellenen her istilayı, yere serilen her deniz yaratığını veya ezilen her robotu belgeleyen ise en iyi arkadaşı Rick Jones. Rick'in internet dizisi sayesinde, bir zamanlar Hulk'tan korkan dünya artık onu Rick'in gözünden görecek: Kahraman olarak! Kötülüğe karşı savaşında Hulk'a, Yok Edici Ajanlar da katılıyor. Yani She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb ve Skaar.