Justified
Aksiyonun kalbinde yer alan Western tarzı, silahşör ABD Şerifi Raylan Givens, cinayet, uyuşturucu, banka soygunları, haydutlar, suç aileleri ve yozlaşmış politikacılarla yüzleşir. En büyük düşmanı kurnaz, karmaşık kanun kaçağı Boyd Crowder'dır, ancak asıl joker Ava Crowder'dır, iki adam ve kanunun her iki tarafı arasında kalan gizemli kadın.