Gerilim türündeki sınırlı dizi Class of '09, ABD ceza adaleti sistemi yapay zeka tarafından değiştirilirken büyük değişimlerle boğuşan ve zamanın üç farklı noktasında yer alan bir grup FBI ajanını konu alır. Birden fazla onlarca yıla yayılan ve iç içe geçen zaman çizgilerinde anlatılan bu dizi, adaletin doğasını, insanlığı ve nihayetinde hayatlarımızı ve mirasımızı belirleyen seçimlerimizi inceler. Dizide, büroya katılan en alışılmışın dışındaki ajanlardan biri olan Tayo ve tüm zamanların en başarılı gizli ajanlarından biri olan Poet rol alır.