Killing County
California'nın kalbinin derinliklerindeki Bakersfield'da işler her zaman göründüğü gibi değildir. Ölümcül bir otel saldırısı, Ramirez ailesinin kasabaları hakkında bildikleri her şeyi sorgulamasına neden olur. Sevdiklerine gerçekte ne olduğunu öğrenmek için çaresiz kalan ikili, çok geçmeden yaşadıkları trajedide yalnız olmadıklarını öğrenir ve gerçek için savaşırlar.
California'nın kalbinin derinliklerindeki Bakersfield'da işler her zaman göründüğü gibi değildir. Ölümcül bir otel saldırısı, Ramirez ailesinin kasabaları hakkında bildikleri her şeyi sorgulamasına neden olur. Sevdiklerine gerçekte ne olduğunu öğrenmek için çaresiz kalan ikili, çok geçmeden yaşadıkları trajedide yalnız olmadıklarını öğrenir ve gerçek için savaşırlar. Bu, kıvrımların ve dönüşlerin, yozlaşmanın ve örtbas etmenin hikayesidir. Size hizmet etmesi ve sizi koruması gereken kişiler güvenemeyeceğiniz kişiler olduğunda kime başvurursunuz? Colin Kaepernick yönetici yapımcı olarak görev yapar ve diziyi ise André Holland anlatır.