Küçük Doktor Doogie Kameāloha
Dr. Lahela “Doogie” Kamealoha, bir yandan uzmanlaşmakta olduğu tıp kariyeriyle diğer yandan gençliğin günlük sorunlarıyla uğraşmaktadır. Lahela’nın dehası, hastanedeki hastaları ve çalışanları çok şaşırtmaktadır, hatta insanlar bu nedenle ona doksanlarda yayınlanan “Doogie Howser, M.D.” dizisinden ötürü “Doogie” adıyla seslenmektedir. Sevecen ve düşünceli ailesinin ve arkadaşlarının desteğiyle Lahela, gençlik yıllarını en iyi şekilde değerlendirmeye ve kendi yolunu çizmeye kararlıdır.
"“Doogie Kamealoha M.D.”de, on altı yaşındaki dahi Dr. Lahela “Doogie” Kamealoha, bir yandan uzmanlaşmakta olduğu tıp kariyeriyle diğer yandan gençliğin günlük sorunlarıyla uğraşmaktadır. Lahela’nın dehası, hastanedeki hastaları ve çalışanları çok şaşırtmaktadır, hatta insanlar bu nedenle ona doksanlarda yayınlanan “Doogie Howser, M.D.” dizisinden ötürü “Doogie” adıyla seslenmektedir. Evde ise Lahela’ya düşkün babası Benny ve kariyerine düşkün annesi, aynı zamanda Lahela’nın patronu, hastanenin başhekimi Clara, kızının çok hızlı büyüdüğünü düşündüğünden ötürü endişelidir.
Lahela, iki ayrı dünyayı yönetmekte oldukça zorlanır ve dengeli olmaya çalışır. Neyse ki, özgür ruhlu ağabeyi Kai ve nevi şahsına münhasır kardeşi Brian Patrick, Lahela’nın bu süreçte güçlü kalmasına yardımcı olur. Esprili arkadaşı Steph, her zaman onun havasını iyileştirir, birlikte TikTok videosu çekebilmek ya da Lahela'nın hoşlandığı çocuk olan Walter'ın dedikodusunu yapmak için sıklıkla Lahela’nın yatak odası camına tırmanır. Yakın arkadaşları olan asistan Noelani ve Charles, aynı zamanda tecrübeli doktor Dr. Lee, Lahela'nın ilgi alanları ve bariz olan yaş farkı hakkında şakalar yapsa da, hepsi aslında Lahela'nın uzmanlığına saygı duymaktadır.
Sevecen ve düşünceli ailesinin ve arkadaşlarının desteğiyle Lahela, gençlik yıllarını en iyi şekilde değerlendirmeye ve kendi yolunu çizmeye kararlıdır."