Laboratuvar Fareleri: Özel Ekip
Laboratuvar Fareleri ve Bree şimdi en iyi biyonik ve süper güçleri birleştiren yeni bir "Özel Ekip" oluşturmak için Kaz, Oliver ve Skylar ile güçlerini birleştirmelidir.
Şeytani android Marcus Davenport, Biyonik Ada'da mağlup edildikten sonra Donald, Chase ve Bree'ye yeni bir görev verir. Mighty Med hastanesi, tüm süper kahramanlara karşı bir kan davası olan iki şekil değiştiren tarafından yok edilir. Chase ve Bree şimdi en iyi biyonik ve süper güçleri birleştiren yeni bir "Özel Ekip" oluşturmak için Kaz, Oliver ve Skylar ile güçlerini birleştirmelidir. Bu kahramanlar, Centium Şehri’ni korumak için yeni bir görevde ekip olarak çalışmayı öğrenmelidir. Birlikte kötü adamların izini sürmeye ve dünyayı güvende tutmaya yemin ederler.