The Golden Girls
The Golden Girls, orta yaşlı dört bekar kadının hikayesidir. Bea Arthur, bir öğretmen olan Dorothy karakterini oynar. Rue McClanahan, erkek avcısı olan Blanche karakterini canlandırır. Betty White çok tatlı bir kadın olan Rose karakterine hayat verir. Dorothy’nin açık sözlü annesi Sophia’yı canlandıran ise Estelle Getty’dir.