Life in Pieces
LIFE IN PIECES, çeşitli üyeleri tarafından söylendiği üzere; büyük, mutlu bir aile ve onların yaşadığı bazen garip, çoğu zaman komik ve nihayetinde bir dönüm noktası hâline gelen anları hakkında tek kamera ile çekilmiş bir komedi dizisidir. Üç kardeşin ortanca çocuğu Matt, iş arkadaşı Colleen olan gerçek aşkını bulmuş olabilir; onun şımarık, en küçük erkek kardeşi Greg ve karısı Jen, ilk çocuklarının doğumuyla bunalmış bir hâldelerdir; en büyük kardeş Heather ve onun kocası Tim evlerinin boş kalmasından o kadar çok korkarlar ki, başka bir bebek sahibi olmayı düşünürler. Ebeveynleri, onayladığı sürece çocukları için her şeyi yapacak olan ailenin sevgi dolu annesi Joan ve 70 yaşına girmenin acısını yumuşatmanın yollarını arayan sosyal baba John'dur. Ailenin hayat öyküsü gelişirken, gelip geçen ama sonsuza kadar sizinle birlikte kalan bu küçük anların tadını çıkarmaya çalışırlar, çünkü bu anlar hayatın anlamını oluşturur.