Reasonable Doubt
Jax Stewart'ı tartışmalı etik değerleri ve yasaları çılgınca yorumlaması üzerinden yargılayacaksınız, ta ki başı derde giren siz olana dek. Ancak o zaman onun kim olduğunu anlayacaksınız: Bulduğu her fırsatta adalet sistemine karşı gelen, Los Angeles'ın en zeki ve korkusuz savunma avukatı.