Good Trouble
Callie & Mariana mezun oldular ve Los Angeles şehir merkezine taşındılar. Kız kardeşler, 20'li yaşlarınızda yeni bir şehirde yaşamanın getirdiği aşk, seks ve karmaşık ilişkilerde yön buluyor.