Fleishman is in Trouble
Yakın zamanda boşanmış 41 yaşındaki Toby Fleishman, bir uygulama vasıtasıyla gençliğinde hiç elde edemediği bir başarıyla randevulaşmaya dalar. Sonra eski karısı onu iki küçük çocuğuyla bırakarak ortadan kaybolur ve onun nerede olduğuna ya da geri dönmeyi planlayıp planlamadığına dair hiçbir ipucu yoktur.