Gelmiş Geçmiş En İyi İş
National Geographic kaşifleri gelmiş geçmiş en iyi işlere sahip! Meslek olarak kara delikleri keşfetmenin, dağlara tırmanmanın ve derin su dalışı yapmanın nasıl bir şey olduğunu öğrenin.
İki kaşif, dünyanın en büyük 20 buzulunu geçerek iklim değişikliği hakkında bilgi ediniyor.
Deniz çevrecisi ve National Geographic Kaşifi Jessica Cramp bizi bir yolculuğa çıkarıyor.
Nat Geo fotoğrafçısı Carlton Ward, timsahlar, deniz inekleri ve çıngıraklı yılanlarla karşılaşıyor.
Yıldız, gezegen, galaksi, kara delik ve blazar kaşifliği astrofizikçilerin işinin bir parçası.
David Lang hazine bulan bir drone yaptı! Daha fazlası "Gelmiş Geçmiş En İyi İş"in bu bölümünde.