Sıra Dışı, Gerçek ve En İyiler
Kirby ve Charlie kardeşler, Garip Ama Gerçek dünyasından sıra dışı keşifler ve eğlenceli bilgiler paylaşıyor! Charlie, aksiyon dolu bu bölümlerin nasıl ortaya çıkarıldığına dair perde arkasından bir bakış sunuyor.
“Garip Ama Gerçek!”ten Charlie ve Kirby, uçaklarla ilgili bu bölümde yüksekten uçuyor.
Charlie ve Kirby, dev sekoyaların boyunu ölçmek için tırmanış ekipmanlarını hazırlıyor.
Charlie ve Kirby, " Garip Ama Gerçek!" için skeçler oluştururken her zaman ciddi kalamıyor.
Charlie ve Kirby, “Garip Ama Gerçek!”in ikinci sezonunda muhteşem bazı şeyler öğrendiler.
Bob Frost ve Chip Shivers, arıları ve polen taşıma liginin en iyi oyuncularını değerlendiriyor.
Casey ve Kirby, en iyi yumurta düşürme makinesini kazanmak için mücadele ediyor.
Elektrikler gidiyor ve Charlie ile Kirby, elektrikle ilgili her şeyi öğrenmeye karar veriyor.