She-Hulk: Attorney at Law
Marvel Studios'dan “She-Hulk: Attorney at Law”da, süper insan odaklı davalara bakan 30'lu yaşlardaki avukat Jennifer Walters bekâr ve karmaşık hayatının yanı sıra 2 metrelik boyu, süper güçlü ve yeşil dev görünümüyle hayatını sürdürmeye çalışmaktadır.