Spider-Woman
Jessica Drew küçükken zehirli bir örümcek tarafından ısırılır. Babası ona test edilmemiş bir "örümcek serumu" enjekte ederek hem hayatını kurtarır hem de onun insanüstü güçler kazanmasını sağlar. Artık bir yetişkin olan Jessica, Justice Dergisi'nin editörüdür ve beraber çalıştığı iki kişi vardır: genç yeğeni Billy ve fotoğrafçı Jeff. Tehlikeli durumlar olunca, Jessica gizlice kaçarak Spider-Woman kimliğine bürünür.