Star Wars Vintage: Droids
Luke Skywalker'la tanışmadan yıllar önce en sevdiğimiz Star Wars droidleri yürek hoplatan tehlikelerle karşılaşıp kahkahaya boğan anlar yaşadıkları heyecan verici maceralarla galaksiyi dolaşmıştır. Bu aksiyon dolu animasyon dizisinde bitmek bilmeyen iyi bir efendi arayışında uzayın en uzak noktalarını keşfeden R2-D2 ve C-3PO'ya eşlik edin!
Yürek hoplatan tehlikeler ve kahkahaya boğan anlar yaşadıkları heyecan verici maceralara atılan R2-D2 VE C-3PO'ya eşlik edin! Luke Skywalker'la tanışmadan yıllar önce en sevdiğimiz Star Wars droidleri her robotun hayali olan, bitmek bilmeyen iyi bir efendi arayışıyla galaksiyi dolaşmıştır. 13 bölümlük bu aksiyon dolu animasyon dizisinin keyfini çıkarırken en iyi yaptıkları şeyi yaparak (sürekli başlarını BELAYA sokmak) uzayın en uzak noktalarını keşfeden Artoo ve Threepio'nun ilk maceralarına eşlik edin.