Star Wars Vintage: Ewoks
Bu aksiyon dolu animasyon dizisinde Endor'un Orman Ayı'na olağanüstü bir ziyaret gerçekleştirerek sevilen tüylü Star Wars kahramanları, küçük ama kuvvetli Ewoklara eşlik edin! Parlak Ağaç Köyü'nde yaşadıkları fantastik maceralarda Wicket ve arkadaşları Prenses Kneesaa, Teebo, Latara ile bütün kabileye katılın.
Bu aksiyon dolu animasyon dizisinde Endor'un Orman Ayı'na olağanüstü bir ziyaret gerçekleştirerek sevilen tüylü Star Wars kahramanları, küçük ama kuvvetli Ewoklara eşlik edin. 26 bölümlük bu dizide genç Wicket ve arkadaşları geleceğin lideri Prenses Kneesaa, sihirbaz çırağı Teebo, gelecek vadeden müzisyen Latara ile bütün kabileye Parlak Ağaç Köyü'nde yaşadıkları fantastik maceralarda ortak olun. Karşılaştıkları acayip yaratıklar, hain bataklık Dulok'ları, köyleri üzerinde büyü kullanan düşmanlar ve İmparatorluk saldırılarıyla savaşırken Ewoklarla birlikte "Güç", heyecan ve eğlencenin tadına varın!