LEGO Star Wars: Droid Tales
R2-D2'yi kurtarmak için galakside zamanla yarışırlarken C-3PO, Asilerin birçok hikayesini, büyük maceralarını, Sith'le çatışmalarını ve yeni bir umut arayışlarını anlatır.
Luke Skywalker ve Asi İttifakı, İkinci Ölüm Yıldızı'nı yok ederek İmparatorluğu yenmiştir ancak gizemli, şapkalı bir figür, Amiral Ackbar'ın çalıp içindeki habersiz R2-D2'yu da rehin alınca kutlamalar yarıda kalır! C-3PO ve diğer Asiler galakside büyük bir kovalamaya girerken Asilerin birçok hikayesini ve Jedi ve Sith arasındaki çatışmaya, İmparatorluğun kurulmasına ve yeni umut arayışlarına yol açan büyük maceralarını anlatıyor.