Süper Robot Takımı
Nihai Kötü'nün güçlerini becerikli bir genç çocuğun liderliğindeki yüksek teknolojiye sahip maymun savaşçılardan oluşan bir grupla karşı karşıya getiren temposu yüksek, fütüristik anime tarzında bir aksiyon dizisi Süper Robot Takımı. Ergenlik çağına yönelik bu efsanevi bilim kurgu macerası, Chiro adında bir çocuk ve Shuggazoom şehrini kötü İskelet Kral ve onun canavar yardımcılarına karşı savunan beş Robot Maymun ekibinin etrafında şekilleniyor.