Kim Possible
Kim Possible, tipik bir lise öğrencisi ama boş zamanlarında dünyayı kötü insanlardan kurtaran biri. En yakın arkadaşı Ron Stoppable, Ron'un evcil hayvanı çıplak kör fare Rufus ve özel Kimmunicator cihazıyla onlara hayati bilgiler sağlayan bilgisayar ustası arkadaşı Wade ile birlikte Kim, dünyanın dört bir yanındaki baş düşmanlarının oyunlarını bozar. Sonra da ailesine ve ödevlerine geri döner.