Marvel Comics the Incredible Hulk
Araştırmacı bilim adamı Bruce Banner, yolunda gitmeyen bir deney sırasında gama ışını bombasıyla yaralandıktan sonra, sinirlendiği zaman ortaya çıkan ve tehlikeli olabilen ikinci bir benlik geliştirir: "İnanılmaz Hulk" olarak bilinen zalim, yeşil bir canavar.