The King of TV
1988. Kameralar önündeki kariyerini sona erdirebilecek ciddi bir rahatsızlık teşhisi konulan Brezilyalı TV sunucusu Silvio Santos, Brezilya'nın en büyük sunucularından biri olma yolculuğuna geri dönüyor.
1988. Brezilya televizyonunun en büyük sunucularından biri olan Silvio Santos'a ses tellerinde ciddi bir sorun olduğu teşhisi konur ve bu onu sessiz bırakacaktır. Sahneyi terk etmek zorunda kalma korkusu, işportacı olarak geçen çocukluğundan askeri diktatörlük döneminde SBT TV kanalı imtiyazını elde etmek için verdiği mücadeleye kadar uzanan yörüngesindeki anıları geri getirir.